Wednesday, February 28, 2007





9 Comments:

Blogger boywalkinginthewoods said...

είμαι περήφανος
για σένα

12:20 PM  
Blogger Bliss said...

:-)

m aresei

5:18 PM  
Blogger etalon said...

το εχεις!!!
και το χειριζεσαι
σωστα.
genial!

7:54 PM  
Blogger koolkiller-ess said...

ΣΑΣ ευχαριστώ όλους απίστευτα, ειδικά μια τέτοια μέρα, που έπαθα ένα ψιλοπρόβλημα με το μάτι μου κι έχω κουρνιάσει νευριασμένη αγκαλιά με το κολλύριο...ευχαριστώ

8:54 PM  
Anonymous Anonymous said...

Περαστικα σου και καλη συνεχεια

4:18 AM  
Blogger Good As You said...

Καταπληκτική σύλληψη. ..... συγχαρητήρια.

9:52 AM  
Blogger candyblue said...

Πάρε την τελευταία φωτογραφία και βάλτην στην αρχή
Θα το αντέξω καλύτερα...
Φεύγω πάντα το τέλος πριν δω



Εξαιρετική ματιά...να φταίει αυτή για το κολλύριο λες?

3:52 PM  
Blogger Sigmataf said...

Υπέροχες φώτο.
Δεν σου βάλανε χέρι οι "φύλακες";

Απο τα μέρη μας κι εσύ;

1:53 PM  
Blogger koolkiller-ess said...

@ undercontrol
@good as you thank you!!!

@ όπως πάντα διορατικότατη η candyblue, προβληματίστηκα κι εγώ για τη σειρά των φωτό
λες απ' τις πολλές εικόνες να "κάηκαν" τα μάτια μου? όλα παίζουν

@sigmataf κοντά στα μέρη σας κι εγώ... όσο για τους φύλακες, παρόλο που ήμουν διακριτική, με πήραν γραμμή και μου την είπαν , κι ομολογώ ότι έχω γυρίσει αρκετούς σταθμούς, μέχρι να καταφέρω να φωτογραφήσω άνετα...αφού δεν κατάσχεσαν τη μηχανή όλα καλα! :-P

2:13 PM  

Post a Comment

<< Home