Sunday, February 04, 2007

προχτές βγήκαμε όλοι μαζί ...ποιος κρυφός πόθος σας κινεί εσάς τους τρεις/και ποιος εμένα? τι ψάχνω όταν γνωρίζω μια καινούρια κοπέλα/και πού πονάω/όταν περνάω/ απαρατήρητη... κι ίσως η πιο σημαντική ερώτηση/ποιος να με σώσει/τη στιγμή που πνίγομαι στα σφηνάκια τεκίλα/και δεν θέλω κανείς να με σώσει/ένα κορίτσι που θέλει να δώσει/ την παράστασή της
σε αναζήτησα πάλι (ελπίζοντας για τελευταία φορά)/ είχα μόλις δει το "100% τέλειο κορίτσι για μένα"/ κι όπως το ένιωθα να ανεβαίνει κύμα μου πάνω μου κύμα απειλητικό / Κύμα ΜΟΥ/ σαν να ήσουν εκεί (ή θα έπρεπε να ήσουν εκεί)/και στο είπα/ κι όλο αυτό το νερό που ξεβράζει η θύμησή σου πλημμύρισε την τρύπα/
του μυαλού μου/χωρίς ήχο/χωρίς ηχώ/κύμα απειλητικό/χωρίς απάντηση
κι έπειτα ήσασταν εσείς...κι εκείνη η σερβιτόρα που πιάσαμε κουβέντα/κι ήθελα να της πω/πάρε με από δω/ και βάλε με στον κόσμο σου έστω/πόσοι παράλληλοι κόσμοι κυκλοφορούν/διπλώνουν και ξεδιπλώνονται/και πού να χωθώ/ ΑΝ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΑΓΚΑΛΙΑ ΣΟΥ?
ποιος πόθος με κινεί ψιθυριστά κι αν θα 'ναι εκεί ζεστά / ΑΝ αρωτιέμαι//
αν θα κοιτώ ένα πρωί από ψηλά/ ποιος θα περνά/ ΚΑΤΩ ΑΠ ΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΜΟΥ

0 Comments:

Post a Comment

<< Home