Tuesday, February 06, 2007


τι σκεφτόταν η beatrice όταν περίμενε υπομονετικά να την τραβήξει η Julia Margaret Cameron?
ίσως ό,τι κι εγώ όταν περιμένω να με αναζητήσεις
για να σε δω, γιατί στους λαβυρίνθους του μυαλού μου περιμένω
και το νήμα είσαι εσύ (ενώ θα έπρεπε να είμαι εγώ)
κι ένα τραγούδι παίζει στο repeat
κι αναπνέω στο repeat
κι αναμένω στο repeat
και οι νύχτες πατάνε το κουμπί για μία ακόμη φορά
ΜΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΔΑΧΤΥΛΑ ΜΟΥ
διψάνε ν' αγγίξουν ένα στα γρήγορα
"πότε θα σε δω για ένα στα γρήγορα?"
ΕΙΠΕΣ κι όλη η αλήθεια μας ήταν εκεί , συμπυκνωμένη, έχασκε
κι η αλήθεια μου τεντωνόταν, ανάμεσα στο νοσταλγικό βλέμμα μιας φωτογραφίας...για ένα μέλλον διαφορετικό αφόρητη νοσταλγία...
και μια πραγματικότητα στο repeat
αν έτσι είναι, ας είναι, ΑΣ ΠΑΓΩΣΩ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟ
(πιο πολύ πονάει που ξέρω ότι ξέρεις)
"Play it again Sam!" το τραγούδι μου- ΤΗΝ ΠΑΡΑΦΩΝΙΑ ΜΑΣ

3 Comments:

Blogger Lithium said...

....poso se niwthw.....

isws an afines to eauto su na figei?

filia polla

9:50 PM  
Blogger koolkiller-ess said...

@lithium ayto skopeyw na kanw
(alla ka8e deyterolepto pou perna, lew na perimenw ena akoma)
mexri th megalh fygh
phra me xara ta filia sou ki antapodidw

11:30 PM  
Blogger Bliss said...

:-)


παλιες φωτογραφιες
στιγμιοτυπα αλλα ζωντανευουν με μια σκεψη
εγω λεω να βγαλεις καινουριες!;-)

μακια σου!

2:02 AM  

Post a Comment

<< Home