Sunday, February 18, 2007

ορίστε λοιπόν (τα πέντε πράγματα που δεν θα μάθετε ποτέ...ΓΙΑ ΜΕΝΑ?)

ΕΝΑ μικρό κορίτσι κρύβεται κάτω απ' το γραφείο/μυστικό οχυρό/ και βγάζει τόσο θυμό που πιστεύει ότι είναι υιοθετημένη και κανείς δεν της το λέει(αργότερα αποφάσισα ότι ήμουν η μικρή αδερφή του Χριστού με μια πολύ σημαντική αποστολή στη γη, απ' τον πατέρα μου το θΕΟ, μέχρι που συνειδητοποίησα πως έχει προ πολλού πεθάνει, ευχαριστώ κύριε Νίτσε!)

ΔΥΟ πρώτες επαναστάσεις έκανε ως έφηβη στα 13 της, στο πρώτο ταξίδι χωρίς γονείς, όταν μια παρέα Ελληνοαμερικανάκια σε ένα αξέχαστο ταξίδι με πλοίο την ρώτησε "καπνίζεις?" είπε "φυσικά", ρούφηξε νωχελικά την πρώτη της γουλιά μπύρα κι έπειτα ρούφηξε την πρώτη της τζούρα απ΄το απαγορευμένο τσιγάρο (προσπαθώντας να μην δείξει ότι δεν έχει ιδέα τι κάνει) Έκτοτε λατρεύει οτιδήποτε ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΟ...

ΤΡΙΑ βράδια μετά το έσκασε από το σπίτι για τρεις μέρες. Επιστρέφοντας κατάλαβε πόση ΔΥΝΑΜΗ μπορεί να ασκήσει πάνω στους γονείς της και πάνω στους ανθρώπους που την αγαπούν. Σπάνια την χρησιμοποιεί, αλλά όταν το κάνει έχει σοβαρούς λόγους

ΤΕΣΣΕΡΑ βαθιά ερωτικά σημάδια έχει αφήσει ο χρόνος πάνω της. Θα σας πω για τον ανεκπλήρωτο εκείνο έρωτα των καλοκαιριών, τρια καλοκαίρια στο μαγικό νησί κι ένας χειμώνας στις Βόρειες Χώρες (Μύκονος και Τορόντο στην προσωπική της Γεωγραφία)Όλα ξεκίνησαν μ' ένα "πήγαινε στην τουαλέτα κι έρχομαι σε πέντε λεπτά" , ένα τριπάκι ερωτικών φαντασιώσεων, μια σχέση που δεν μπορούσε να πραγματοποιηθεί , κι ένα πάθος που θα μείνει για πάντα στο χρόνο ως Το Πάθος, γιατί ήταν το ΑΝΕΚΠΛΗΡΩΤΟ. Συμπέρασμα: ο μοναδικός πραγματικός έρωτας είναι ο απραγματοποίητος, γιατί η υπόσχεσή του αιωρείται σ' έναν δυνητικό μέλλοντα ακέραιη

ΠΕΝΤΕ ενέσεις την ημέρα κάνει για να ζήσει. Η προσωπική της αδυναμία, από τότε που ήρθε η μεγάλη αποκάλυψη πως είναι διαβητική. Ουδείς τέλειος, ουδείς παντοδύναμος. Καμιά φορά βοηθάει, για να πάψεις να φοβάσαι τον ΘΑΝΑΤΟ.

να και κάποιοι άλλοι και τι ποτέ δεν θα μάθετε γι' αυτούς:

candyblue
lithium
bliss
undercontrol
ihadafarminafrica

11 Comments:

Blogger sadosadist said...

Καλησπέρα!!!

Ξεκινώ να διαβάζω. Βλέπω Νίτσε λέω καλά το πάει. Άσκηση δύναμης επάνω στους άλλους αλλά μόνο σε ειδικές περιπτώσεις ακόμα καλύτερα. Πάθος που εξορίζεται στον μέλλοντα και γι' αυτό αθάνατο souper. Διαβήτης και 5 ενέσεις την ημέρα; ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ!!!

Νόμιζα ότι τα έγραφα εγώ όλα αυτά. Μα ακόμα και στον διαβήτη ομοιότητα; (μόνη διαφορά ότι εγώ δεν κάνω ινσουλίνη - ο διαβήτης μου δεν είναι νεανικός αλλά προέκυψε μετά τα 33 με επεισοδιακές υπογλυκαιμίες απανωτές. Έκτοτε ρυθμίζεται με αυστηρή διατροφή και άσκηση παρά τις εισηγήσεις των ελλήνων γιατρών τότε να ξεκινήσω ινσουλίνη. Τελικά τα κατάφερα γιατί το πρόλαβα νωρίς.).

Δύναμη και κουράγιο. Από καρδιάς. Αν είσαι συνεπής δεν έχεις να φοβάσαι τίποτα.

5:50 PM  
Blogger candyblue said...

6..είσαι υπέροχη
Αλήθεια, στο χει ποτέ κανείς;

Τα πιο όμορφα 5 πράγματα που διάβασα

9:46 PM  
Blogger koolkiller-ess said...

σας ευχαριστώ! μέσα από την καρδιά μου και τους δύο!

11:19 PM  
Blogger boywalkinginthewoods said...

ανθρωπένιος άνθρωπος
λίγοι εδω γύρω (μου)
σε φιλώ στα μαλλιά

12:48 AM  
Blogger etalon said...

ειμαστε συγγενεις δε χωρει αμφιβολια βρηκα τα χαμενο μου αιμα.

5:49 PM  
Blogger Lithium said...

Enas omorfos anthrwpos

filia

10:07 PM  
Blogger koolkiller-ess said...

@ boywalkinginthewoods απ' ό,τι θυμάμαι, το πρώτο μου φιλί στα μαλλιά, θα το φυλάω φυλαχτό
@ etalon ποτέ δεν ξέρεις. να το προσέξεις πάντως, το αίμα μου το χαρακτηρίζω "βρώμικο" :P
@ lithium πώς θα μπορούσε να 'ταν κάτι διαφορετικό (?) σε φιλώ κι εγώ

10:49 AM  
Blogger Good As You said...

φιλουδάκι και απο μενα... ονειρικό

2:05 PM  
Blogger suddenlylastsummer said...

σε διαβάζω απο τον σεπτέμβριο, τόσο δειλός που είμαι δεν σου άφησα ποτέ μήνυμα.
ας σου πω λοιπόν πως είσαι η αγαπημένη μου, και όχι χωρίς λόγο.

2:57 PM  
Blogger koolkiller-ess said...

@ good as you ...προσεξε βρε θα με κατσιάσεις (μουτρο!)
@ suddenlylastsummer... απίστευτα κολακευτικό αυτό που λες. κρίμα όμως που δεν έχεις επικοινωνήσει τόσον καιρό. επίσης κρίμα που δεν δίνεις πρόσβαση στο προφίλ σου ή σε κάποιο μπλογκ σου

7:54 PM  
Blogger Bliss said...

monadikh parousia!!emeina ekplhkth!!!!

8:21 PM  

Post a Comment

<< Home