Monday, February 26, 2007


ΕΚΕΙ κρυβόμουν ΟΤΑΝ...

-Γιατί κρύβεσαι;
-Θέλω λίγο να ξεκουραστώ.
-Από τι;
-Με βαραίνει το χτες
-Πέτα το σαν πανωφόρι μια ζεστή μέρα
-Δεν είναι η μέρα μου ακόμα...
-Αν όχι τώρα , τότε πότε;
-Ακόμα κι ο ήλιος παίρνει ρεπό. Θα βγω πάλι μαζί του. Ένα καλοκαίρι.

μου άπλωσε το χέρι. Μου είπε "φόρα φούστα αύριο. Κάντο για μένα"
Του είπα ένα ψέμα/ Κι ΟΤΑΝ επέμεινε : "Δεν θα αντέξω εγώ να δω τον εαυτό μου με φούστα"

-Φόρα την ένα λεπτό πριν βγεις απ' την πόρτα. Μην κοιταχτείς στον καθρέφτη.

...κι ΕΚΕΙ γέλασα. Πώς να το εξηγήσω...

ΟΛΑ Η ΤΙΠΟΤΑ (στους φανταστικούς κόσμους που ταξιδεύω έτσι είναι, η αλήθεια πάντα με προδίδει, αλλά ποιος νοιάζεται;)
Ζήτα τα ΟΛΑ και θα βγω γυμνή. Δώστα ΟΛΑ και θα αδειάσω τα μάτια μου να στα δώσω στα χέρια, για όταν κουράζονται τα δικά σου. Κι όταν ανοίγεις τις παλάμες θα βλέπεις μόνο ουρανό.
ΑΛΛΑ αυτό που ψάχνω δεν το έχεις.

ΑΣΕ ΜΕ να ξαπλώσω λίγο ακόμα στο ΤΙΠΟΤΑ

8 Comments:

Blogger candyblue said...

Το πρωί καθώς έριχνα νερό στο πρόσωπό μου,ξεκινώντας τη νέα μέρα μου,δεν ήμουν σίγουρη για το πόσο νέα θα μου βγει. Ανόητο κορίτσι αφού το είπε και ο Σαίξπηρ «Συχνά,οι δειλοί πεθαίνουν πριν από το θάνατό τους» άρα σίγουρα είναι νεκρός,ψέλλισα. Μην είσαι αφελής και ο Σεφέρης τα έλεγε «Πως τόσος πόνος,τόση ζωή πήγαν στην άβυσσο για ένα πουκάμισο αδειανό για μιαν Ελένη». Πόσο μεγάλη αυταπάτη! Ανοίγοντας την ενυδατική κρέμα προσώπου, άκουσα τις Τρύπες να σιγοτραγουδάνε «Μπορείς να κλαις παντοτινά αν θες φτάνει να ξέρεις που πονάς για να χτυπιέσαι» Χαμογέλασα για την ματαιότητα του έρωτα. Άλειψα το βούτυρο στο ψωμί και τράβηξα μια τζούρα καφέ όταν κατάλαβα πως η γεύση του είχε τη γεύση της Σαπφούς όταν είπε «Όποιους ευεργετώ,εκείνοι περισσότερο με βλάπτουν» Ντύθηκα αργά,χτένισα τα μαλλιά μου και βρήκα στην άκρη της βούρτσας μου ,τον Αντρέ Μπρετόν να λέει «Μια λέξη κι όλα σώζονται μια λέξη κι όλα χάνονται» Δεν περιμένω τίποτα πια από κανέναν. Καμία λέξη. Αυτές φταίνε για την μουδιασμένη μου ψυχή. Έφαγε πολύ ξύλο από σένα τελευταία. Τραβάω την πόρτα,κλειδώνω,3 φορές και βλέπω να κρέμονται μαζί με τα κλειδιά μου,στη σειρά οι λέξεις του Σοφοκλή και να μου λένε μειδιώντας «Έρως ανίκατε μάχαν».Μα ξαφνικά παγώνω. Να τι ξέχασα να πετάξω φεύγοντας, την καρδιά σου που την είχα κάνει μελανοδοχείο, να γράφω με το αίμα σου τις λέξεις μου... Παίρνω το ασανσέρ,τα έχω χαμένα...πως μπορώ να επικαλεστώ την τάξη; Μήπως να θυμηθώ και τον Ευριπίδη που μουρμούραγε μέσα στα αφτιά μου «Νεφέλης αρ’ άλλως είχομεν πόνους πέρι;» Μπαίνοντας στο αυτοκίνητο άνοιξα αμέσως το ράδιο και έπεσα πάνω στη Λένα Πλάτωνος που τραγούδαγε «Γερμανικός ρομαντισμός ,Ισπανική υποχώρηση είναι οι φράσεις που μας πλήγωσαν και ποτέ δεν μας χρησίμευσαν». Και από το δεξί καθρεφτάκι ό Γουόρχολ χαιρετώντας με καθώς τον άφηνα πίσω,φώναζε «Ο έρωτας της φαντασίας είναι πολύ καλύτερος από τον έρωτα της πραγματικότητας» και γω χαζεύοντας τα πλατινέ μαλλιά του κόντεψα να πατήσω τον γλυκό μου Καζαντζάκη που παραληρούσε από τρόμο λέγοντας μου,
«Η ψυχή μου κραυγάζει και όλα τα έργα μου είναι απλά ένα σχόλιο γι’ αυτήν την κραυγή». Και εγώ τι έλεγα εγώ; Φυσικά πως «Στα βάθη του νου υπάρχει μια τρέλα στα βάθη της τρέλας υπάρχεις εσύ» Και συ τι έλεγες; Έλεγες σπαράζοντας από έρωτα «Είσαι το μοναδικό πλάσμα που θέλω απόψε, πιο πολύ από όλους. Έλα, φτιάξε μία πισίνα να βουτήξουμε, βάλε ένα λουλουδάτο μαγιό και πάμε πριν έρθει ο θάνατος να με πάρει και δω στην Αχερουσία λίμνη να καθρεφτίζονται τα μάτια σου»και οι Stones τραγούδαγαν στο repeat “We all need someone we can bleed on”. Και καθώς μάζευα την βαλίτσα μου βολεύοντας πάνω- πάνω την Ισπανική σου υποχώρηση,θυμήθηκα τον Στρίντμπερκγ στον «Αύγουστο», που τελείωνε λέγοντας: «Κλείσε τα παράθυρα και τράβα τις κουρτίνες να κοιμηθούν οι μνήμες» ΚΑΝΕΝΑΣ ΤΟΠΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΒΑΤΕΡΛΟ ΤΩΝ ΟΝΕΙΡΩΝ ΜΟΥ. Η σιωπή είναι η πιο τέλεια έκφραση της περιφρόνησης

12:37 PM  
Blogger sadosadist said...

''Ζήτα τα ΟΛΑ και θα βγω γυμνή. Δώστα ΟΛΑ και θα αδειάσω τα μάτια μου να στα δώσω στα χέρια''


ΑΚΡΙΒΩς!!!

και 2 μεγάλα πάντα προβλήματα:

Ο άλλος πολλές φορές φοβάται να τα ζητήσει όλα γιατί μετά θα πρέπει να τα δώσει και όλα κι εκεί...

...στο δικό του ''στα δίνω όλα'' , μπορεί να βγει τσιγκούνης έιτε πολύ απλά παρότι τα έδωσε όλα να μην έχει αυτό που θες εσύ.

υγ:

κι εμένα η φούστα δεν μου κάθεται καλά!!!

:-)))

3:49 PM  
Blogger koolkiller-ess said...

@ candyblue : ένα υπέροχο ποτ-πουρί περί έρωτος

3:56 PM  
Blogger sadosadist said...

ΓΚΡΙΖΟ ΧΤΕΣ...

...ΧΡΩΜΑ ΣΗΜΕΡΑ!!!

ΤΗΝ ΕΙΛΙΚΡΙΝΗ ΜΟΥ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΝΕΡΑΙΔΑ!!!


:-)))

3:56 PM  
Blogger koolkiller-ess said...

@ihadafarminafrica ... πάντα με πιάνεις αμέσως. όσο για τη φουστίτσα,άσε να σου δανείσω μια απ΄τις δικές μου και τα ξαναλέμε
:-P

3:58 PM  
Blogger sadosadist said...

@koolkiller-ess


:-))))

Γέλια μέχρι δακρύων

:-)))

κι έχω να πληρώσω και εφορία!!!

:-)))))

4:01 PM  
Blogger etalon said...

βαθια κατι κρατας για σενα
ισως ενα βλεμμα
μια αισθηση
μια σιωπη
κατι κραταμε
ο καθενας κι αλλο
τη φουστα που δεν
αντεχουμε
να μας βοηθησει
να εξαφανισουμε
και κοιτα
... οτι δεν αντεχουμε
εξαφανιζεται!!!

2:51 AM  
Blogger Bliss said...

το τιποτα ειναι απεραντο!
ας το ευχαριστηθουμε κ λιγο!

3:07 AM  

Post a Comment

<< Home