Tuesday, March 13, 2007

Όνειρο ??: Είναι πρωί και ξυπνάς και ξυπνάω και μου λες κοιμήσου! &κατεβαίνεις στην παραλία του παραδείσου.

&:κατεβαίνω κι εγώ με γυμνά πόδια στην άμμο κι ένα ζευγάρι τακούνια στο χέρι. (ρωτάς: το κλειδί το έχεις φέρει;)

&:κάθομαι κάπου μακριά. Και μου λες «έλα κάτσε μαζί μου, έλα κοντά»

&:καθαρίζεις φρούτα (αχλάδια,πεπόνι&ανανά). Ρωτάς αν πεινάω. Κοιτάς πονηρά, απλώνεις το χέρι και μου δίνεις να φάω.

&:φεύγω για λίγο. &μη νομίζεις:σε είδα να με ψάχνεις με την άκρη του ματιού σου,(φοβάσαι μην φύγω;)

&:είσαι κουρασμένος, αλλά ακόμα θέλεις παιχνίδια: γέρνεις το κεφάλι, σουφρώνεις τα χείλια , σηκώνεις τα φρύδια.

&:είμαι κουρασμένη, αλλά όλα γύρω λάμπουν, όλα είναι καθαρά.
Η θάλασσα καίγεται, ο αέρας σκορπάει φωτιά. Μία φορά-Ποτέ ξανά



Μια στιγμή που έγινε όνειρο που το φέρνει μαζί του ο ήλιος όταν έρχεται και τώρα πια που η μνήμη κρατάει πολύ λίγα κι ο χρόνος μετράει ασταμάτητα γυρίζει πάλι σαν όνειρο τόσο καθαρό... σαν να μην έγινε ποτέ κι ας έγινε και το ξέρω ποτέ δε θα ξαναγίνει και τώρα πια είναι μόνο φως που αστράφτει καθαρό... δεν είναι γεγονός είναι όνειρο φωτογραφίες του μυαλού στη σειρά λίγες καθαρές στιγμές αποτυπωμένες στον ήλιο...
Και είμαι ο τελευταίος αυτόπτης μάρτυρας αυτού που ήταν.
Μόνο εγώ μπορώ να δω αυτό το όνειρο γραμμένο στην μπομπίνα του καθαρού ουρανού να προβάλλεται - ξανά και ξανά - με τον ήλιο - το πρωί - που με ξυπνάει.


Πραγματικότητα : γυρνώ σπίτι μόνη/ κλειδώνει η πόρτα/ αφήνει πίσω της θορύβους/ κάποια μέρα θα τους μαζέψω σ' ένα καλάθι/ φόβοι,πάθη/ όλα θα πεταχτούν απ' το παράθυρο/ χαρτάκια να τα μαζέψει ο πρώτος περαστικός

3 Comments:

Blogger etalon said...

μολις γυρισα απο μακρια
και με πηγαν στο "σεμιραμις"
στο κεφαλλαρι
σου προτεινω να πας
μονη
μα κατσεις το απογευμα
κοιτωντας την πισινα
ειναι σαν
ψυχοθεραπεια
τα λεμε
σ ευχαριστω
ποθ με παρακολουθεις

1:34 PM  
Blogger Lithium said...

meine moni...esi kai o eautos sou mono..tipota allo...kai meta ase ta ola pisw...petakse ta makria kai meta trekse oso pio grigora ginete...ksefige...zise...ksexase auta pu ponane

xxxx

11:13 PM  
Blogger candyblue said...

Η πραγματικότητα σου για μένα είναι το όνειρο και το όνειρο μια στιγμή καθημερινότητας που κάθεται κομμένη σαν πεπόνι πάνω στο τραπέζι,γεμάτη μύγες κολλημένες πάνω της

11:32 AM  

Post a Comment

<< Home