Friday, January 05, 2007

Δεύτερο Όνειρο : Η πισίνα

Τότε λοιπόν κολυμπούσα
σε άγρια νερά πισίνας
"γιατί άγρια ;" θα ρωτήσεις...τι να πω, ο ουρανός ήταν γκρίζος, τα νερά ήταν γκρίζα, και πιο βασικό όλων : ήταν αγώνες
Ή μάλλον- ψέματα- βασικότερο όλων ΝΙΚΗΣΑ
είχα χρόνια να νικήσω σε κάτι
φαίνεται ήταν η σειρά μου να ζήσω την μικρή αυτή ψευδαίσθηση
νικησα, λέει, όλους τους ΑΝΤΡΕΣ
αλλά δεν βγήκε ήλιος, και δεν υπήρχε έπαθλο

και ξυπνώντας ΘΥΜΗΘΗΚΑ
ένα καλοκαίρι στο νησί, φωτεινό, σε μια άλλη πισίνα ΠΙΝΩΝΤΑΣ
μαλιμπού ανανά και μαρτίνι
ώσπου ΣΚΟΤΕΙΝΙΑΖΕ και το φεγγάρι μ έβαζε να πίνω βότκα ρεντ μπουλ
για να ΘΥΜΗΘΩ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ, που όλη την ώρα εκείνη κοίταγε ξεχασμένος σε μια γωνία
ΑΓΩΝΙΑ ΚΑΜΙΑ
καθώς ερχόταν η ώρα να βουτήξω στη θάλασσα
στην ασημί γραμμή πάνω στο μαύρο
έσπρωχνα μαλακά το κύμα
να ρθω να βρω έναν άντρα πίσω απ΄το μπαρ
που με ΠΕΡΙΜΕΝΕ
στο ΟΝΕΙΡΟ ΤΗΣ ΕΠΟΜΕΝΗΣ ΜΕΡΑΣ
υ γ ρ ό ς

3 Comments:

Blogger candyblue said...

μου αρέσουν τα όνειρα σου...τα παρακολουθώ καιρό τώρα


Και όχι,δεν πίνω κονιάκ.Παλαιότερα όμως έπινα.Έχει μια ιδιαίτερη ζεστασιά το κονιάκ.

12:49 PM  
Blogger Good As You said...

και μένα μου αρέσουν τα όνειρα σου πάρα πολύ...... Και αν με έπερνες να μου πεις ένα δύο θα μου άρεσες ακόμα πιο πολύ....

http://good-as-you.blogspot.com/2007/01/blog-post_19.html


φιλι
xxx

1:50 AM  
Blogger Bliss said...

ταξιαδιαρα ψυχυ κ αν θελω διπλα σου ειναι δυσκολο να μενω...

ονειρα γλυκα

5:38 PM  

Post a Comment

<< Home