Saturday, December 16, 2006

είπα ένα μεγάλο όχι και κάτω απ΄το βάρος του ασφυκτιώ
ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ
μια σκιά που ζει τη ζωή μιας σκιάς
κάτω απ΄το φόβο του μεγάλου ναι
κάτω απ΄τη μασχάλη μου κοιτάς
εκεί μαζεμένοι όλοι οι φόβοι
μα πιο πολύ η υποψία...
ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ
κι αν είναι έτσι, ποιος θα μου λέει
"βάψε τα νύχια σου, καθάρισε το σπίτι, σκύψε"
ποιος θα μου λέει
"χαμογέλα, να γελάς, η ζωή είναι μια περιπέτεια"
κι όταν περπατάς, ποιος θα συνοδεύει με το βλέμμα το βήμα σου
αν μ΄αγαπάς- βαριά κουβέντα, μαλθακή-
ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ

4 Comments:

Blogger candyblue said...

έχουμε συνηθίσει να στηριζόμαστε πάνω σε κάτι άλλο και ξεχάσαμε πως είναι να στηρίζεσαι σε σένα...
Η μοναδική μακροχρόνια σχέση που έχουμε...είναι αυτή με τον εαυτό μας


Τα θαύματα γίνονται σε αυτούς που τα πιστεύουν
(δεν πιστεύω τίποτα) και οι μεγάλες μέρες αρπάζουν
το είναι μας εκεί που δεν το περιμέναμε ποτέ.
Χωρίς καμιά ετοιμασία, έτσι μας κατακτάνε τα μεγάλα,
ερήμην μας.»

12:58 PM  
Blogger Y.K.M.T. said...

This comment has been removed by the author.

1:48 AM  
Blogger Y.K.M.T. said...

σίσυφος της αλήθειας ο άνθρωπος...ας έχει τουλάχιστον ο καθένας τη δικιά του πέτρα...κι όχι του διπλανού...

1:48 AM  
Blogger Good As You said...

Γεια σας, γεια σας.. Χρονια σας πολλά και Χαρούμενα Χριστούγεννα...

4:00 AM  

Post a Comment

<< Home