Tuesday, April 24, 2007



τριγυρνάμε μέσα σε σκοτεινούς διαδρόμους
πιο πολύ του εγκεφάλου
παράγει σκοτεινές ιδέες--αλλά
δύσκολο να τις ακολουθήσεις μέχρι τέλους/περιμένεις
το δικό σου τρένο// και λες
όσο κτυπούν οι λεπτοδείκτες επιμένω
σήμερα είπες "ένιωσα κάτι απ' τον παλιό μου εαυτό"
σε ζηλεύω γι' αυτό /όπως ζηλεύω
τα παιδιά που συναντώ στις διαδρομές μου/κι είναι το πολύ
δεκαπέντε μια μαγική ζωή ανθίζει /κάτω απ' το σβέρκο τους
σαν τατουάζ, σαν μια πηγή ιδεών//σαν υποψία
ότι το καλύτερο δεν έχει έρθει ακόμα
σαν όνομα ενός ρόδου που πλημμύρισε
το σπίτι ευωδιές/
/αναπάντεχα/

6 Comments:

Blogger candyblue said...

αναπάντεχα...αγαπημένο επίρρημα

11:28 PM  
Blogger boywalkinginthewoods said...

μου αρέσει
ο ουρανός
του σταθμού

τι κάνεις
γλυκό κορίτσι;

3:30 PM  
Blogger koolkiller-ess said...

@candy μου ναι, πολύ αγαπημε΄νο , ειδικά όταν συμβαίνει
@boy walking έχει κα΄τι το ιδιαίτερο αυτός ο σταθμός ...καλά είμαι, τριγυρνάω, εσύ πώς είσαι;

7:44 PM  
Blogger Lithium said...

ta taxidia,oi diadrromes voithane poli sto na vreis ton palio sou eauto...pou stin ousia pote den xanete....apla krivete giati fovate.....

1:18 PM  
Blogger etalon said...

σ ακολουθουν πολλοι προχωρα προς την εκδοση εισητηριων....

11:29 AM  
Blogger Good As You said...

που είσαι?

8:32 PM  

Post a Comment

<< Home