Friday, November 17, 2006


-Πάμε στο δωμάτιό σου;
-Πάμε.

Χαμογέλασες και φωτίστηκε πάλι όλος ο χώρος.
Χαμογέλασες και χαμογέλασε μαζί σου όλος ο κόσμος.
Θέλω να πω στο ηλιολούλουδό μου όλα αυτά που ξέρω για σένα.
Αλλά αυτό μοιάζει πάντα να ξέρει περισσότερα.

...Κι έτσι περιμένω με το βλέμμα καρφωμένο σ΄ένα σημείο
κάπου έξω απ΄το παράθυρο...στα αναμμένα φώτα, στις απέναντι πολυκατοικίες,
στις ιστορίες των ανθρώπων
Τα μάτια μου κουράστηκαν να περιμένω, μάτια μου.
Που και που όμως ακούω τις δικές σου ιστορίες
και βρίσκουν την θέση τους σ΄ένα σημείο πίσω απ΄το αυτί μου,
κουμπώνουν σαν ανάποδο σκουλαρίκι
Με την ίδια αθωότητα που κουμπώνει πρόστυχα το σώμα στο άλλο σώμα
Με την ίδια φυσικότητα που αλλάζουμε στάσεις στο κρεβάτι ή στο πάτωμα
Με το ίδιο πάθος που σε παίρνω στο στόμα μου
Κι ύστερα ένα ακόμα τέλος και φως απ΄τα μαλλιά σου
στις άκρες των δαχτύλων μου



ΚΑΘΕ ΠΟΥ ΠΑΩ ΝΑ ΠΩ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΟΥ, Η ΖΩΗ ΜΕ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΕΙ

4 Comments:

Blogger sadosadist said...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ

ΜΗΠΩΣ ΚΑΘΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΟΥ ΗΔΗ ΤΗΝ ΞΕΡΟΥΜΕ; ΕΝΑΣ ΜΥΘΟΣ ΔΗΛΑΔΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΡΟΥΠΑΡΞΕΙ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΞΑΝΘΡΩΠΙΖΕΤΑΙ; ΕΝΣΩΜΑΤΩΝΕΤΑΙ;


ΥΓ:

ΤΡΕΧΩ ΣΑΝ ΠΑΛΑΒΟΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ. ΠΟΣΟ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΧΑΘΩ ΣΕ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΣΩΜΑ!!!

11:02 AM  
Blogger koolkiller-ess said...

σίγουρα κάθε ενδιαφέρουσα γνωριμία είναι ένας μύθος σε παραλλαγή, ένας μύθος που κατοικεί, τρέφεται και μεγαλώνει στο κεφάλι μας. κι αν οι συγκυρίες είναι κατάλληλες παίρνει σάρκα και οστά.
Σου εύχομαι μια όμορφη ερωτική εμπειρία σύντομα

1:56 PM  
Blogger Y.K.M.T. said...

το διάβαζα...σαν να τρέχω...και λίγο πριν το τέλος σκόνταψα...και είπα στον εαυτό μου...πως η ζωή με πρόλαβε...είναι σαν τα ηλιοτρόπια που ακόμη πιστεύουν πως ο ήλιος ...τα ακολουθεί...

1:18 AM  
Blogger koolkiller-ess said...

y.k.m.t. κάπως έτσι σκοντάφτω κι εγώ στα πιο απίθανα σημεία
big thnx for visiting my world

10:58 PM  

Post a Comment

<< Home