Wednesday, July 11, 2007

Γίνεται όλο και πιο δύσκολο να γράψει κανείς. Fucking candlelight, είχα ξεχάσει να γράφω με χαρτί και μολύβι. Δεν ξεχωρίζω χρώμα, χάνω τα σχήματα, χάνω την όψη των πραγμάτων. Η οθόνη αναβοσβήνει, είναι πέρα από τις δυνάμεις μου. Μου θυμίζει ένα τραγούδι ενός παλιού ονειρικ\ό φίλου ... "ΜΠΡΟΣ στα μάτια μου περνάνε/και με παίρνουνε και ΠΑΝΕ"
Ψ'αχνω τα δικά μου ιερογλυφικά . 'Ηχοι από υπολογιστές που ανοίγουν και κλείνουν και μακριά ///απειλητικά καλώδια (από μακριά ; ) Θέλω να τα τυλίξω στα χέρια να απορροφήσουν όλο τον ΠΟΝΟ- να δουλεύουν άραγε και μ αυτήν την ενέργεια. EXCURS: έβγαλα απ΄το ψυγείο τον καφέ, μετά από έναν μικρό πείραμα, πόσο μπορεί να αντέξει ο καφές στο ψυγείο- - - κι ήρθα εδώ να σας απαριθμήσω τις σκέψεις μου/ άραγε γίνεται όσο πιο απλά και καθαρά...χωρίς μουτζούρες του διεστραμμένου μυαλού. Γράφω λοιπόν σ' έναν κόσμο που ΠΕΦΤΕΙ γιατί δεν είναι τριφασικός πια . θα σας συνεχίσω κάποτε μια ιστορία που αψηφά τον θάνατο, ίσως σε μερικά λεπτά από τώρα, ίσως και στο μεγάλο ΠΟΤέ ακούστε το απίστευτο countdown...5...
4..
3...
2....
1.....
ΤΩΡΑ

1 Comments:

Blogger DREAM ON FUCKERS said...

και οι μουτζούρες είναι ωραίες.

Υ.Γ. κι εγώ ααντίστροφη μέτρηση-προς τι, άγνωστο...

:) το κορίτσι-ρομπότ

1:22 PM  

Post a Comment

<< Home